Олена Ярошинська: «Зміни варто починати з себе!»
Керівник освітніх проектів компанії «ДИКУН», Директор «Українського аграрного ліцею» та «Української дитячої академії», індивідуальний тьютор.
Закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Біля 20 років стажу науково-педагогічної роботи в системі вищої педагогічної освіти. Пройшла шлях від методиста заочного відділу факультету до проректора з науково-педагогічної діяльності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Постійно займаючись саморозвитком, здобула наукові ступені кандидата педагогічних наук (2005 р.), вчене звання доцента (2008 р.) та ступінь – доктора педагогічних наук (2015 р.).
«Розпочавши зі змін в системі старшої профільної школи ми поступово переходимо до впровадження індивідуального освітнього маршруту в дошкільній та початковій освіті, а також реалізації нової моделі професійно-технічної підготовки фахівців для аграрного сектору України,» – каже Олена Олександрівна.
У вільний час займається саморозвитком, вирощуванням квітів та насолоджуюся спілкуванням з родиною.
Тетяна Бондар: «Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити її здатною розвиватися далі без допомоги вчителя»
Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель зарубіжної літератури, тьютор, керівник театральної студії «SPLASH»
Закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Після закінчення магістратури протягом 10 років працювала вчителем зарубіжної літератури та класним керівником в Уманській ЗОШ №14. Має публікації у фахових журналах.
Вважає, щоб виховати майбутнього лідера, в дитину потрібно вірити, її потрібно чути та розуміти індивідуальні особливості. В своїй діяльності використовує інноваційні методики, надає можливість самовираженню кожній дитині через творчість, що допомагає розкрити потенціал та оригінальність кожного.
Постійно працює над своїм саморозвитком, тому любить подорожувати та читати книги, особливо з психології.
Алла Олексієнко: «Де є бажання, знайдеться й шлях»
Помічник директора Приватного закладу «Український аграрний ліцей».
Має дві вищих освіти за спеціальностями: музичне мистецтво та управління навчальним закладом.
5 років працювала викладачем в Уманській дитячій школі мистецтв.
«Ліцей — це неймовірний світ науки, довіри, дружби, який дарує творчий політ та дає прекрасну можливість для професійного зростання» – каже Алла Григорівна.
Постійно працює над своїм саморозвитком. У вільний час відпочиває з сім’єю, любить подорожувати та водити автомобіль.
Олександр Солоп: «В ліцеї знайомлюся і працюю з новими формами роботи, сучасними методами в освіті»
Вчитель фізики. Магістрант за спеціальністю: управління навчальним закладом.
Закінчив Уманський державний педагогічний інститут імені Павла Тичини (нині УДПУ), спеціальність – загальнотехнічні дисципліни, додаткова спеціальність – фізика; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва.
10 років працював вчителем фізики в ЗОШ №11 І-ІІІ ступенів м. Умань. Має досвід керівної роботи – 11 років очолював комунальне підприємство «Телекомпанія Умань».
Хобі: фото та відеозйомка, машинна вишивка.
Алла Товкес: «Життя прекрасне – не втрать жодного моменту, не змарнуй найменшої можливості!»
Індивідуальний та груповий тьютор, учитель української мови та літератури вищої категорії, координатор студії «УАЛ-медіа», методолог центру «СвітОсвіт»
Закінчила Уманський педагогічний університет імені Павла Тичини
14 років працювала учителем у НВК «Уманська міська гімназія – школа естетичного виховання»
«Робота в ліцеї – це друге дихання, безмежне джерело енергії та поштовх до нових звершень, можливість реалізації сучасних освітніх технологій, творчих ідей, креативних починань. Ліцей – це місце, де панує особлива атмосфера довіри та свободи,» — каже Алла Валентинівна.
Любить читати, вважає, що література – це універсальне мистецтво, яке відкриває весь світ.
Олена Чопенко: «Навчаюсь сама – навчаю інших»
Вчитель біології, хімії та основ медичних знань. Індивідуальний та груповий тьютор.
Закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, магістр за спеціальностями «Біологія», «Хімія та екологія». Також закінчила Уманський медичний коледж за спеціальністю «Медична сестра».
«Ліцей – це місце постійного розвитку, руху вперед та опанування нового. Діти для мене в першу чергу – друзі, намагаюсь підтримувати їх в усіх починаннях,» – каже Олена Володимирівна.
Свій вільний час присвячує подорожам, вивченню іноземних мов та читанню.
Олена Старовойтова: «Ми знаємо, хто ми є, але не знаємо, ким можемо бути»
Вчитель англійської мови.
Закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
«УАЛ – це новий життєвий виклик, який я приймаю, бо впевнена, що здобуду цінний професійний досвід» – ділиться Олена Володимирівна.
У вільний час любить вишивати, а також дивитись футбол, особливо наживо, на стадіоні.
Марія Паєвська: «Ніколи не зупинятися на досягнутому»
Керівник студії німецької мови, тьютор.
Закінчила Національний технічний університет України (КПІ), факультет лінгвістики.
Має 17 років педагогічного стажу: викладачем іноземних мов в Уманському національному університеті садівництва та 1 рік керівником студії німецької мови EXTRA в УАЛ. Сфера професійних інтересів: інноваційні методи викладання іноземних мов.
«Ліцей – місце, де я із задоволенням працюю, розвиваюся, спілкуюся з цікавими людьми, вдосконалююця як викладач та особистість» – розказує Марія Володимирівна.
У вільний час читає, займається спортом, відпочиває з сім’єю на природі, цікавиться сімейною психологією та методиками раннього розвитку дітей.
Яна Аскерко: «Вчитися легко, коли вчитися цікаво»
Вчитель хімії.
Закінчила Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини (магістр).
Працювала техніком-лаборантом в ДПЗКУ «Уманський елеватор» та викладачем-стажистом в Уманському державному педагогічному університеті ім. Павла Тичини.
«УАЛ – це вірний шлях освітніх змін у традиційній системі освіти. Ліцей кардинально змінив мій погляд на освіту, відкрив важливість альтернативного навчання. Він розкриває в учнів творчий потенціал, розвиває критичне мислення та індивідуальні особливості дітей, надає можливість працювати в команді та випробувати свої можливості в різних професіях» — каже Яна Сергіївна.
Подобається доглядати за рослинами, вишивати хрестиком, читати художню літературу, кататися на роликах.