Сьогодні ліцеїсти долучилися до всесвітньої ініціативи «Найбільший урок у світі», яка ставить на меті проведення занять у 100 країнах задля того, щоб найбільша кількість дітей у світі дізналась про нові Глобальні цілі.
Основним завданням уроку було з’ясувати, з якими найбільшими проблемами стикається населення(учасники освітнього процесу) ліцею, громади міста Умані, України, світу.
Кожен екіпаж отримав ролі, що стосувалися ліцею, міста Умані, України, світу. Важливою умовою були мислити, як мислить персонаж-роль, визначити , з якими проблемами стикається ця конкретна людина. Переглянувши відео про Глобальні цілі сталого розвитку, ліцеїсти співвіднесли з ними проблеми, котрі визначили, а найголовніше зрозуміли, що якими б різними не були люди на планеті, для майбуття вони спочатку повинні вирішити спільні проблеми.
- ПРОБЛЕМА ГОЛОДУ
- ПІДТРИМАННЯ ХОРОШОГО ЗДОРОВ’Я
- ЯКІСНА ОСВІТА
- ҐЕНДЕРНА РІВНІСТЬ
- ЧИСТА ВОДА ТА НАЛЕЖНІ САНІТАРНІ УМОВИ
- ВИКОРИСТАННЯ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГІЇ
- ДОСТОЙНІ РОБОЧІ МІСЦЯ Й ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ
- ІННОВАЦІЇ Й ІНФРАСТРУКТУРА
- ЗМЕНШЕННЯ НЕРІВНОСТІ
- МІСТА ТА СПІЛЬНОТИ, ЩО ЖИВУТЬ ВІДПОВІДНО ДО ПРИНЦИПІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
- ВІДПОВІДАЛЬНЕ СПОЖИВАННЯ
- ЗАХИСТ ПЛАНЕТИ
- ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТТЯ ПІД ВОДОЮ
- ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТТЯ НА ЗЕМЛІ
- МИР І СПРАВЕДЛИВІСТЬ
- СПІВПРАЦЯ ЗАРАДИ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ