Чи можна на одній парі провести математику, хімію, біологію, економіку, географію та командоутворюючий бліц? Так, просто потрібно влаштувати день інтегрованих знань. Саме таке незвичайне заняття відбулося в Українському аграрному ліцеї 20 листопада, тема «Аграрії врятують світ». Учням запропонували кейс для вирішення: на планеті Земля сталася катастрофа, невелика частина людства змогла врятуватися і знаходиться на території сучасної України, перед фахівцями аграрної сфери поставлено завдання, знайти зернову культуру, яка може врятувати людей від голоду, прорахувати, як зробити вирощування цієї культури найпродуктивнішим.
Дві години чотири екіпажі працювали над завданням, використовуючи знання та навички з хімії, біології, математики, економіки, географії, а на завершення представили свій проект вирішення проблеми. Експертами та журі у змаганні представлених проектів стали представники ВАР та АВМ. Перемогла команда «ПРОWHEAT», яка запропонувала вирощувати пшеницю та обґрунтувала переваги саме цієї культури. Проте найважливішим для ліцеїстів стало розуміння того, що шкільні дисципліни так тісно пов’язані між собою у реальному житті, а головне – не кількість знань зпредмета, а вміння їх використати.